Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

"Εισαγωγή στην Ευρωπαϊκή φιλοσοφία" του Κ.Νιάρχου (οι Κατακουζίνες του Πανεπιστημίου)


Έτσι κι αλλιώς, δεν είχα την καλύτερη εντύπωση για τα βιβλία που κυκλοφορούν στα ελληνικά πανεπιστήμια. Δεν είμαι βέβαια κανένας ειδικός ενώ αντίθετα, ο Κ.Νιάρχος, καθηγητής στο καποδιστριακό πανεπιστήμιο και τέως κοσμήτορας, έχει μπόλικες περγαμηνές. Ωστόσο με όλο το θάρρος, θα ήθελα να γράψω για το σάστισμα που ένοιωσα ξεφυλλίζοντάς το βιβλίο του "Εισαγωγή στην Ευρωπαϊκή φιλοσοφία". Δε θα σταθώ μόνο στο ουσιαστικό περιεχόμενο, μα και στην πρώτη εικόνα. Γιατί μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, αυτός ο Κατακουζίνας με σάρκα και οστά.

Παρένθεση: Μιας και ζούμε τις τελευταίες μέρες της, έτσι κι αλλιώς ετοιμοθάνατης δωρεάν Παιδείας, καλό είναι να μην ξεχάσουμε τι άτομα και τι καταστάσεις στήριζαν οι ίδιοι άνθρωποι που σήμερα φέρνουν τους νόμους της αγοράς ως υπέρτατο ρυθμιστή του Πανεπιστημίου. Οι ίδιοι μηχανισμοί και κόμματα που γέμισαν τα πανεπιστήμια με τους ακόλουθούς τους (καθηγητάδες μα και φοιτητοπατέρες και φοιτητομητέρες), που τους στήριξαν σε κάθε αυθαιρεσία, επιχειρούν τώρα να επιβάλλουν την δικτατορία της αγοράς ως τη μοναδική λύση στο μπουρδέλο που αυτοί έφτιαξαν (με όλο το σεβασμό στους οίκους ανοχής που δε μου φταίνε σε τίποτα). Κλείνω την παρένθεση και επιστρέφω στο Κατακουζίνιο βιβλίο.



Ανοίγοντάς το βιβλίο λοιπόν, έρχομαι αντιμέτωπος αμέσως το βλοσυρό βλέμμα μιας ηλικιωμένης. Η μητέρα του κυρίου καθηγητή. Εννοείται δεν τη δημοσιεύω, δε μου φταίει άλλωστε σε τίποτα η γυναίκα... Στέκομαι λίγο παρατηρώντας την ολοσέλιδη έγχρωμη φωτογραφία της. Πρόκειται για τη μόνη φωτογραφία του βιβλίου, τουλάχιστον μέχρι την Γ’ έκδοση. Όχι η μόνη έγχρωμη φωτογραφία. Η μόνη φωτογραφία - ούτε ασπρόμαυρες, ούτε κάποιο σκίτσο κάποιου φιλόσοφου ή έστω κάποιο επεξηγηματικό διάγραμμα. Μονάχα η αυστηρή Μητέρα να καρφώνει τον εμβρόντητο αναγνώστη. Γυρνάω σελίδα. Ένα ποίημα με τίτλο “Πρεσβυτέρα Αναστασία, Η Μάνα μας”. Μιλά για την μαυρίλα που απλώθηκε για πάντα στη ζωή μετά το χαμό της. Και για την χαρά που σκόρπισε στους Αγγέλους. Συνεχίζω.


Επόμενη σελίδα: Κι άλλο κείμενο-αφιέρωση. Τίτλος: Αφιερούται εις την ανάμνησιν της Αναστασίας Γ. Νιάρχου, Πρεσβυτέρας. Είχε αρχίσει να γίνεται λίγο spooky η κατάσταση, εικόνες από το Ψυχώ με την Μητέρα στην κουνιστή καρέκλα μου έρχονται στο νου...Στο κείμενο, που είναι περίπου 3 σελίδες (έχει σημασία - θα φανεί αργότερα γιατί) αναφέρεται σε αυτήν ως “Ήλιο που αενάως φωτίζει την κοσμική πραγματικότητα”, “συνδημιουργού, μετά του Θεού, των ανθρώπων εντός του κοσμικού σύμπαντος”. Να θυμίσω πως πρόκειται για εν ενεργεία καθηγητή φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών - όχι θεολογίας. Γράφει επίσης μεταξύ άλλων: “Πάντα έθετε το ερώτημα, πως είναι δυνατόν να υπάρχουν φιλόσοφοι και επιστήμονες γενικότερα, οι οποίοι, λένε πως δεν πιστεύουν στον Θεόν, αφού οι πλατωνικές ενδείξεις και αποδείξεις, για την αθάνατη ψυχή, καθώς και εκείνες τους Αριστοτέλους, για τον νουν, το θειότερο και απαθές μέρος της ψυχής, είναι τόσο χειροπιαστές”. Οο μι τζι, αναφωνώ παρ’ ότι άθεος.


Όλα αυτά βεβαίως στο πολυτονικό... Πριν τόσους αιώνες ο Καρτέσιος προτίμησε σπάσει την παράδοση και να γράψει στην απλή γαλλική γλώσσα, αντί να χρησιμοποιήσει την λατινική. Για να γίνει κατανοητός σε όσο τον δυνατόν περισσότερο κόσμο. Αυτή η νοοτροπία βέβαια δεν χαρακτηρίζει τους φιλόσοφους και καθηγητές Πανεπιστημίου όπως τον Κ. Νιάρχο ή τον Κ. Βουδούρη που στον 21ο αιώνα επιμένουν στη χρήση του πολυτονικού. Από τις 500 σελίδες του βιβλίου, το κεφάλαιο για την (κυρίαρχη σήμερα) αναλυτική φιλοσοφία (6.6) καταλαμβάνει περίπου 6 σελίδες(!) και στριμώχνει τον Wittgenstein στις δυο τελευταίες. Και αν νομίζατε πως αυτά συμβαίνουν επειδή ας πούμε το βιβλίο εκδόθηκε το 1938 για παράδειγμα κάνετε λάθος. Η έκδοση είναι του 2004 παρακαλώ. Φυσικά μέσα μπορεί να βρει κανείς πολλά ακόμη διαμάντια, όπως τη δήλωση πως πολλοί δίνουν “υπερβολική σημασία” στο κλείσιμο της Ακαδημίας του Πλάτωνα από τον Ιουστινιανό και την παρακμή της φιλοσοφίας που ακολούθησε (είπαμε Κατακουζίνας με τα όλα του). Δεν αναφέρεται βέβαια καθόλου σε άλλα γεγονότα όπως πχ τον φρικτό θάνατο της Υπατίας από τον όχλο των χριστιανο-ταλιμπάν...



Ως under cover (που λεν και στο χωριό μου) δημιουργιστής, ο κύριος Νιάρχος αναφέρεται και στην θεωρία της εξέλιξης ως “επιστημονική διδασκαλία φιλοσοφικού περιεχομένου” και σχολιάζει πως “δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και οι κριτικοί της διετύπωσαν το ερώτημα κατά πόσον η θεωρία αυτή παραμένει απλώς μια υποθετική θεωρία ή αποτελεί αναμφισβήτητον γεγονός”, κλείνοντας με το συμπέρασμα πως “ασφαλώς η θεωρία της εξελίξεως έχει δεχθή σοβαρή κριτική από πολλές πλευρές και σήμερα παραμένει ως μια καθαρώς ερευνητική προσπάθεια. Στο σύνολό της παρουσιάζει πολλές αδυναμίες.” Σιγά τον under cover θα μου πείτε. Δεκτόν.



Στην εκτενή αφιέρωσή του στον Μάρξ, αναφέρει μεταξύ άλλων προτάσεις που προέτρεπαν τα μαλλιά μου να εγκαταλείψουν άμεσα το κεφάλι μου όπως: “η σύγκρουση μεταξύ εργάτη και εργοδότη δημιούργησε τον καπιταλισμό” (?) ενώ καταλήγει πως “..η μετάβαση στην κοινωνία της ελευθέρας αγοράς, της ιδιοκτησίας και του υγιούς ανταγωνισμού, αποτελούν τις προσδοκίες των λαών των πρώην κομμουνιστικών χωρών”. Το αφήνω ασχολίαστο αυτό.


Ύστερα απ’ όλα αυτά είπα να γκουγκλίσω λίγο το ονοματάκι του, οπότε και βρήκα πως υπήρξε μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΛΑΟΣ (στη Γραμματεία Παιδείας και Πολιτισμού) πράγμα απολύτως συμβατό βεβαίως βεβαίως με το ύφος και το περιεχόμενο του βιβλίου. Είναι άλλωστε ένα κόμμα που ταυτίζεται ιδεολογικά με τους πιο hardcore παπάδες και, προκειμένου να πετύχει την εθνοσωτήρια αποστολή του έχει συλλέξει όλη την πνευματική ελίτ του τόπου, από τον Ανατολάκη και τον Ψινάκη μέχρι τον Μπουμπούκο και τον Κατακουζίνα μας βέβαια, τον κύριο Κωνσταντίνο Νιάρχο...

Άλλοι σατιρίζουν τον μεσαίωνα - άλλοι τον πεθυμούν....

12 σχόλια:

  1. Ημουν φοιτητρια του στο πανεπιστημιο Αθηνων. Ειναι πολυ Κατακουζηνας, συμφωνω, αλλα οχι τοσο τραγικος οσο τον περιγραφεις. Ομολογω, δεν ηξερα οτι ειχε σχεσεις με το ΛΑΟΣ, ομως επιμενω οτι τον κρινεις πολυ αυστηρα. Εγω τον αντιμετωπιζω σαν μια γραφικη, ακακη φιγουρα της Φιλοσοφικης. Ειναι ενας γλυκυτατος ανθρωπος ο οποιος απ'οτι εχω μαθει εχει νοσηλευτει σε ψυχιατρικες κλινικες. Δειχνει ιδιαιτερη αγαπη στους φοιτητες του και φαινεται ναι μεν κολλημενος αλλα για κανενα λογο μισαλλοδοξος. Ισως καποιες φορες να υπερβαλλει, κι εγω δεν εχω μια απολυτως ολοκληρωμενη εικονα γι'αυτον. Ωστοσο, τον ειχα καθηγητη και ειμαι στον τομεα φιλοσοφιας οποτε ολο και κατι εχω ακουσει/δει γι'αυτον. Αυτο που μου ερχεται στο μυαλο οταν ακουω το ονομα του ειναι απλα : ακακος γερακος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ανώνυμος/η:
    :) Δεν αμφιβάλω, άλλωστε δεν τον έχω γνωρίσει από κοντά. Τον έκρινα με βάση το βιβλίο του, καθώς και με βάση το γεγονός ότι είναι καθηγητής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρέπει να σου πω πως έτυχε να γνωρίσω και έναν άλλο καθηγητή της φιλοσοφικής, τον Κωσταρά και πως ήταν ευγενέστατος και καλοσυνάτος. Όμως στο βιβλίο του "η ψυχολογία του ανθρώπου" γράφει απροκάλυπτα ρατσιστικά σχόλια (για την "πλέον ώριμη λευκή φυλή" και την "παιδαριώδη" μαύρη φυλή), σεξιστικά στερεότυπα (η ψυχασθένεια της ομοφυλοφιλίας, αλλά και για τις γυναίκες). Παρ'όλα αυτά δεν είναι υπέρ των νεοναζί της χρυσής αυγής.

    Με άλλα λόγια οι άνθρωποι είναι περίπλοκα όντα, με αντιφάσεις και αλλαγές. Απόλυτο κακό δεν υπάρχει - παρά μόνο σε ορισμένες θρησκευτικές μυθολογίες. Ωστόσο δεν είμαι σχετικιστής (δηλαδή "όλα καλά είναι" ή "δεν μπορούμε να ξέρουμε τίποτα" κλπ). Κάθε κριτική μου είναι όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένη - κρίνω ακριβώς αυτά που αναφέρω στο κείμενο - δηλαδή το απαράδεκτο βιβλίο του, για τα δεδομένα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Απαράδεκτο στο βαθμό που θα τον πέταγαν έξω από οποιοδήποτε πανεπιστήμιο στις ανεπτυγμένες χώρες. Αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζει και να κάνει δράσει αναλόγως: Είτε υποστηρίζοντας ένα εναλλακτικό μοντέλο εκπαίδευσης που θα χωρά και τελείως εξωτικές απόψεις ακόμη και αντι-επιστημονικές, είτε προσπαθώντας να ενημερωθεί είτε τελικά φεύγοντας και παραχωρώντας την θέση του σε νεότερους/ες που έχουν όρεξη για διάβασμα και ενημέρωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη δεν τον ξέρεις και δεν τον έχεις γνωρίσει από κοντά! Ακριβώς επειδή τον έχεις γνωρίσει τα γράφεις αυτά, ΖΗΛΟΦΘΟΝΕ, ΜΑΥΡΟΨΥΧΕ, δολοφόνε προσωπικοτήτων! Δεν γίνεται πιστευτό ότι έγραψες τόσα πολλά κακοηθέστατα σχόλια, ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ, για κάποιον που δεν γνωρίζεις, μόνο και μόνο επειδή 'έτυχε' να ανοίξεις ένα βιβλίο του και να 'ανακαλύψεις' το έγκλημα της φωτογραφίας της μητέρας του! Και παραξηλώνοντάς το, να 'ενημερώσεις' για το άλλο συντελεσθέν 'έγκλημα', των πολιτικών του πεποιθήσεων! Σε ποιόν τα πουλάς αυτά, ΜΑΥΡΟΨΥΧΕ, ΖΗΛΟΦΘΟΝΕ, ΔΕΙΛΕ, που κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία του Robocop μπουνταλά, αιώνιου μπουφου φοιτητή Μπουκουβάλα (για να μιλήσουμε με όρους της φιλοσοφίας που εσύ καταλαβαίνεις αλα 'Κων/νου & Ελένης'βγάζεις χολές για έναν πανεπιστημιακό ΔΑΣΚΑΛΟ, που έχει αφήσει 'εποχή' στα αμφιθέατρα για το πολυεπίπεδο εύρος των παραδόσεών του αλλά και για τον ΣΠΑΝΙΟ, πραγματικό ΚΟΣΜΗΜΑ, χαρακτήρα του; Και ποιος σφυρηλατεί συνήθως τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου, αν όχι οι γεννήτορές του και κυρίως, η μητέρα του; Εύγε σε αυτή τη μητέρα, που έβγαλε τέτοιο ΑΞΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ, που συνεχώς προσπαθούσε να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις του στους φοιτητές του. Και οι θλιβερές απόπειρες αποδόμησης της προσωπικότητας του ανδρός τόσο σε ψυχοπνευματικό, όσο και σε φυσικό(!) επίπεδο, με χαρακτηρισμούς όπως 'γεροντάκι' κλπ μόνο λύπηση προκαλούν για την ψυχοπνευματική κατάντια των χλευαστών του. Η ζήλεια είναι το χειρότερο των ελαττωμάτων! Επειδή ακριβώς και με το φυσικό του ΚΑΛΛΟΣ ο Κωνσταντίνος Νιάρχος, συγκέντρωνε όπως το μέλι τις μέλισσες γύρω του, σίγουρα γιαυτό τόσον όξος και χολή από τον ΔΕΙΛΟ, που ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΦΘΟΝΕΙ...Όταν δεν αντέχεις το φως και τη θαλπωρή τού ΗΛΙΟΥ, εσύ, ΜΑΥΡΟΨΥΧΕ ΣΚΙΕΡΕ, τουλάχιστον μην γελοιοποιείσαι αποπειρώμενος να τον πετροβολήσεις...

      Διαγραφή
  3. Εχεις δικιο. Το επιπεδο αυτο δεν αρμοζει στη τριτοβαθμια εκπαιδευση και οντως, πολλοι δολοφονοι θα φαινονταν γλυκυτατοι στα ματια καποιων. Εχω την εντυπωση οτι τον κρατανε τιμης ενεκεν στο πανεπιστημιο. Δε ξερω πολλα αλλα απ'οτι εχω δει κανει ελαχιστα ή και καθολου μαθηματα πλεον. Εχω ακουσει οπως ειπα παραπανω οτι νοσηλευτηκε καποια στιγμη στο Αιγινητειο αλλα τον εχω δει ποσο προθυμος ειναι να στηριξει τους φοιτητες. Εχει κανει καλες σπουδες απ'οτι θυμαμαι αλλα τι να πω...ειναι σαν το παππου που τα εχει ψιλοχασει αλλα επειδη εισαι εγγονι του και σ'αγαπαει του συγχωρεις τις χαζομαρες που λεει. Τελοσπαντων, μια αποψη ειναι. Καλα κανεις και τα γραφεις και κριτικαρεις, μονο ετσι παμε μποροστα. Απλως, ειπα να συμπληρωσω λιγο την εικονα του Νιαρχου. Συμφωνω σε με τη κριτικη σου οσον αφορα το βιβλιο του με μονη ενσταση τη γιαγια στη πρωτη σελιδα..ε, δεν ηταν και τοσο τρομακτικη! Εγω γνωριζοντας τον (οχι προσωπικα, σα καθηγητη μεσα στο αμφιθεατρο) μολις ειδα τη γρια γελασα! p.s. Στην "Αρχαια Ελληνικη Φιλοσοφια" που εχει γραψει, στη πρωτη σελίδα εχει τον πατερ Νιαρχο! (κλασικα, αφιερωση με φωτογραφια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμος/η
    Να είσαι καλά - σε ευχαριστώ για τα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδιά ο κύριος Νιάρχος είναι καταπληκτικός καθηγητής και φοβερός ομιλητής. Τον είχα καθηγητή στο Πανεπιστήμιο κι εκτός αυτού έχω ακούσει διάφορες ομιλίες του, ειδικού βεβαίως περιεχομένου, κι είχα μείνει άναυδος, όχι μόνο εγώ, αλλά ολόκληρη η αίθουσα, από το γλαφυρό και μεστό του ύφος. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αντιτιθέμεθα σε όποιον είναι πατριώτης και αναφέρεται στο έθνος του με μεγάλες κουβέντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ ανώνυμε δεν έχεις αντιληφθεί τον βαθϋ και φανατικό ρατσισμό που διακρίνει τον λεγόμενο προοδευτικό εσμό για όσους μιλούν και γραφουν για ελληνικά και ορθόδοξα ιδεώδη και αξίες που χαλάνε την πιάτσα των "εκσυγχρονιστών";

      Διαγραφή
    2. Επιπλέον τόσο η γνώμη του οτι η ομοφιλοφιλία έχει ψυχιατρικό υποβαθρο - καταργήσανε άγνωστο ποιοί τον Φρόυντ που ήταν αυστηρός μαζί τους και βάλανε στην θέση του τον τρελάρα τον Λακάν που τους πάει περισσότερο, επίσης σχεδόν καταργήσαν την Υστερία στις γυναίκες αλλάζοντας το όνομά της σε "μετατρεπτική διαταραχή" - όσο και οτι η Εξέλιξη έχει πράγματσ προβλήματα, άλλωστε και να ισχύει, τίποτα δεν αποκλείει να είναι και αυτή έργο του Δημιουργού. Στον προγραμματισμό έχουμε κάποια προγράμματα που τα λέμε "expert systems" δηλ που αυτοβελτιώνονται.

      Διαγραφή
    3. Και όλο αυτό το μπούλινκ που του κάνετε, καθόλου δεν μου αρέσει. Και το χαφιέδισμα περί ΛΑΟΣ, φυχασθένειας κλπ

      Διαγραφή
  6. Τον είχα καθηγητή όλα τα χρόνια στο Παν/μιο. Πέραν της πολυμάθειας, της ευφράδειας και της μεταδοτικότητάς του, θέλω να επισημάνω ότι ήταν καταπληκτικός ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Στεκόταν κοντά στους φοιτητές του, ως ίσος προς ίσο, δίχως ίχνος δοκησίσοφου ξερόλα, που αντιθέτως ήταν ο προαναφερθείς πιο πάνω καθηγητής 'Κ....ας'. Μάλλον όμως αυτές οι αρετές έχουν υποτιμηθεί στις μέρες μας και ο εθισμός στην ατεκμηρίωτη και κακοηθέστατη κοροιδία, αξιών, με τις οποίες οι ανωτέρω αρσενικοθήλυκες'Ελενοπεγκουλίτσες'δεν έχουν γαλουχηθεί από τις οικογένειές τους, είναι ο αρρωστημένος τρόπος με τον οποίο οι συγκεκριμένες κατ'ευφημισμόν 'φοιτήτριες φιλοσοφικής', θεωρούν ότι μπορούν να αποδομήσουν προσωπικότητες όπως αυτές του κου Νιάρχου. Ντροπή σας σούργελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψυχολόγε των ρομπότ (!!!) θα σου πρότεινα να κάνεις τη γλώσσα σου παπάρα στη σαλάτα που έχεις για μυαλό ('συ είπας' στα μπουρδολογοποσταρίσματά σου ότι γουστάρεις τις σαλάτες, τις παπάρες και ποιος ξέρει και τι άλλο...), όταν προσπαθείς να γκρεμίσεις στο δυσθεώρητο χάος της ηθικής και πνευματικής αβύσσου του επιπέδου σου, προσωπικότητες που όταν τις γκουγκλάρεις (αυτό το βλάχικο 'γκουγκλίσεις' μου κάνει κάτι σε τσοπανομπαρόκ γυφτοκουλτουριάρη), θα συναντηθείς με έννοιες όπως 'αριστούχος διδάκτωρ' 'Παν/μια Οξφόρδης' 'φιλοσοφικές εταιρείες' 'διεθνή φιλοσοφικά φόρα ', 'διθνείς αριστείες', 'παγκόσμια φιλοσοφικά συνέδρια' και τόσα άλλα που ο θολωμένος από τη ζήλεια και τη μανούρα (βρε, μήπως;;;)αμφιβληστροειδής σου θα τα εκλάβει ως κάτι μεταξύ σάιτ για ρομποτοπορνό (σου βρήκα και νέο 'τζιτζί'!) και μπαρμπουτιέρες για πρεζόνια ρομπότ! Κι αν οι έκθαμβοι αναγνώστες αυτών των σχολίων απορήσουν, ας ρίξουν μία ματιά στις αναρτήσεις του ρόμποκοπ ψ.....όγου και θα καταλάβουν με τι άτομο έχουν να κάνουν...Όχι Αιγινήτειο (εκεί το αβατάρ του που ξεκατινιάστηκε έβλεπε τον εαυτό ) του στον καθρέφτη) ούτε εκατό ρομποτολυσσιατρεία...Ασχημο πράγμα η χυλοτοπιττομανούρα (χα!χα!χα!)ρομποτοσκατοκακομοίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μόνο το γεγονός των κακοηθέστατων σχολίων για την μητέρα, και μάλιστα την νεκρή, του συγγραφέα του βιβλίου, αντικατοπρίζει το επίπεδο του σχολιαστή...Θα μπορούσε απλά να εκφράσει την άποψή του περί φωτογραφίας χωρίς να παραθέτει, με περισσή αδιακρισία, λεπτομέρειες για την ίδια, που αφορούν αποκλειστικά και μόνο στον Καθηγητή Νιάρχο, και ουδεμία θέση έχουν σε μία ΣΟΒΑΡΗ βιβλιοκριτική! Εμένα όλο αυτό το μένος μου δείχνει πολλά απωθημένα και συνιστά ΑΝΑΝΔΡΟ (ανεξαρτήτως του φύλου του πικρόχολου σχολιαστή) χτυπήμα ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ, συν το ότι επιχειρεί να χειραγωγήσει τους αναγνώστες των βιβλίων του καθηγητή, ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή